

Starszy specjalista/specjalista w sekcji ds. koordynacji projektów
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Starszy specjalista/specjalista
w sekcji ds.
koordynacji projektów
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych),2) wykształcenie: wyższe,3) staż pracy: minimum 4 lata,4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office,2) zdolności analityczne,3) samodzielność, kreatywność, komunikatywność,4) otwartość na współpracę,5) umiejętność pracy pod presją czasu,6) mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zasobem gminnym.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) koordynowanie i prowadzenie projektów realizowanych przez jednostkę [m.in. wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych w obecnych systemach informatycznych].2) prowadzenie spraw związanych z realizowanymi projektami, w tym ścisła współpraca z zespołami merytorycznymi.3) zbieranie i przekazywanie danych o prowadzonych projektach.4) przygotowywanie i wprowadzanie standardów, w tym procedur i instrukcji dla zespołów merytorycznych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Gajowickiej 96a, 53-422 Wrocław.2) Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.3) Przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2025 r.4) Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.5) Atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie.6) Dodatek stażowy.7) 13 pensja.8) Świadczenia z ZFŚS.9) Dofinansowanie do okularów korekcyjnych.10) Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,2) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),3) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,4) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają
obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1) Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Starszy specjalista/specjalista w sekcji ds. koordynacji projektów elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 3 listopada 2025 r.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.3) Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.4) Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.6) Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.7) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.8) Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.9) Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące
przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź
pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław
50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu
rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o
pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1
lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów
cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) Pani/Pana
dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku
wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z
podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO. Przetwarzania danych osobowych
dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań
zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z
podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom
usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług
Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej
dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru
Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie
imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą
w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po
upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest
dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Różyło (20 października 2025)
Opublikował: Katarzyna Różyło (20 października 2025, 08:36:57)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 181