

Specjalista ds. budowlanych w Pionie Technicznym .
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Specjalista
ds. budowlanych w Pionie Technicznym
1) obywatelstwo polskie (o
stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych
w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych),
w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych),
2) rodzaj i poziom
wykształcenia: średnie lub wyższe budowlane,
3) staż pracy: przy
wykształceniu średnim co najmniej 3 lata stażu pracy, przy wykształceniu
wyższym nie jest wymagany staż pracy,
4) uprawnienia budowlane o
specjalności konstrukcyjno-budowlanej wykonawcze albo projektowe,
5) pełna zdolność do czynności
prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwa
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne.
2. Wymagania dodatkowe
1) dobra znajomość przepisów z zakresu Prawa
zamówień publicznych,
2) dobra znajomość ustawy Prawo budowlane i
przepisów techniczno-budowlanych,
3) umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej,
4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz
programów Microsoft Office (Word, Excel),
5) znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO
oraz umiejętność posługiwania się programami używanymi w projektowaniu (np.
Autocad),
6) samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) zlecanie oraz weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej
niezbędnej
do przeprowadzenia postępowań na wyłonienie wykonawców zgodnie z ustawą PZP,
2) wykonywanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiORB na
potrzeby remontów i modernizacji
obiektów znajdujących się z gminnym zasobie,
3) kompletowanie dokumentacji technicznej, niezbędnej do przeprowadzenie
procedur
o udzielenie zamówień publicznych, wymaganej ustawą Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw,
o udzielenie zamówień publicznych, wymaganej ustawą Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw,
4) przygotowywanie odpowiedzi na wszelkie sprawy związane z
zagospodarowaniem i remontem wnętrz blokowych,
5) organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych
dotyczących zadań realizowanych,
6) przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla Wykonawców celem zapewnienia
prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego,
7) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
4. Informacja o warunkach pracy na
danym stanowisku
1) Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńska 257.
2) Stanowisko pracy: praca stacjonarna
przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
3) Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał.
4) Stabilne warunki zatrudnienia w
oparciu o umowę o pracę.
5) Atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane
zawsze w terminie.
6) Dodatek stażowy.
7) 13 pensja.
8) Świadczenia z ZFŚS.
9) Dofinansowanie do okularów
korekcyjnych.
10)Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony
własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej
opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu potwierdzająca
znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa
polskiego),
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu
pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4) kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje
zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1) Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do
składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub
pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Specjalista
ds. budowlanych w Pionie Technicznym elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10
października 2025 r.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być
przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3) Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane.
4) Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie
lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne
określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w
ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6) Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku
postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
w sierpniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8) Przekazanie przez kandydata danych osobowych i
informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest
wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane
i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9) Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca
2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń
naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa
można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące
przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (25 września 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (25 września 2025, 08:12:59)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 117