Inspektor nadzoru robót branży sanitarnej w Pionie Technicznym w ZZK..

ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
Inspektor nadzoru robót branży sanitarnej w Pionie Technicznym
Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
 
1.   Wymagania niezbędne

  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
  2. wykształcenie: wyższe lub średnie budowlane,
  3. staż pracy: co najmniej 4 lata, w tym co najmniej 2 lata w budownictwie,
  4. uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
2.   Wymagania dodatkowe
  1. dobra znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
  2. dobra znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów techniczno-budowlanych,
  3. znajomość ustawy o Własności lokali,
  4. umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej,
  5. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word. Excel),
  6. dobra znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO oraz umiejętność posługiwania się programami używanymi w projektowaniu (np. Autocad),
  7. przynależność do Izby Inżynierów i Budownictwa,
  8. samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
 
3.   Zakres wykonywanych zadań
  1. Ustalanie niezbędnego zakresu prac budowlanych w wytypowanych obiektach budowlanych do remontu i modernizacji,
  2. Sporządzenie wycen i dokumentacji kosztorysowej planowanego do remontu i modernizacji zasobu gminnego,
  3. Przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia, do którego stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wniosków z wyłączeniem stosowania przepisów PZP,
  4. Udział w pracach komisji przetargowych,
  5. Przygotowanie danych technicznych dotyczących zakresu robót i warunków ich realizacji  niezbędnych do opracowania Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia Publicznego,
  6. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Dział Techniczny. Przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla wykonawców celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego,
  7. Uzyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń lub opinii na potrzeby przygotowania wniosku na zatwierdzenie projektów budowlanych i uzyskania pozwolenia na budowę.
  8. Zgłaszanie robót budowlanych do właściwego organu budowlanego i dokonywanie niezbędnych uzgodnień,
  9. Składanie zawiadomień oraz o zakończeniu budowy lub wniosków o pozwolenie na użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami u Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Wrocławia,
  10. Dokonywanie merytorycznej oceny zawartości dokumentacji technicznej (projektu budowlanego i/lub projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, ekspertyzy technicznej, orzeczenia technicznego),
  11. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zleconymi robotami budowlanymi, zagospodarowaniem wnętrz blokowych oraz w zakresie lokali użytkowych zrealizowanych przez Zarząd,
  12. Reprezentowanie inwestora na budowie, podlegającym na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  13. Bieżącą kontrola kosztów nadzorowanych budów pod katem nie przekroczenia wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, jak tez kontrola prawidłowości fakturowania robot wykonanych. Kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur przejściowych i końcowych dostarczonych przez wykonawców oraz ich sprawdzenie pod względem merytorycznym,
  14. Sprawdzanie poprawnego sporządzania przez wykonawcę dokumentacji rozliczeniowej po odbiorze danego remontu zgodnie z opracowanymi i wdrożonymi do stosowania w Dziale Technicznym zasadami postępowania przy dokumentowaniu rozliczeń wszelkich robot budowlanych, dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz zasady kompletowania, przekazywania i archiwizowania w/w dokumentów,
  15. Prowadzenie korespondencji w sprawach wynikających z działalności Działu zgodnie z obowiązującymi w ZZK zasadami,
  16. Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót, usług lub dostawców urządzeń i wyposażenia,
  17. Udział w komisjach odbiorach przy dokonywaniu sprawdzenia dokumentacji projektowo-kosztorysowej, ekspertyz/orzeczeń technicznych i inwentaryzacji budowlanych sporządzonej przez wykonawców w oparciu o zawarte umowy na prace projektowe oraz obowiązek czynnego udziału w pracach komisji odbiorowych,
  18. Przygotowywanie i składanie dokumentów niezbędnych do zawarcia z dystrybutorami sieci umów na przyłączenie obiektów będących w zasobie Zarządu Zasobu Komunalnego do sieci wodociągowej, gazowej, ciepłowniczej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, sieci kanalizacji ogólnospławnej.
 
4.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Grabiszyńska 257, 52-402 Wrocław,
  • Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie
  • Przewidywany termin zatrudnienia: I - II kwartał 2023 r.
 
5.   Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
  5. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
 
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie
 
 
6.   Informacje dodatkowe
  • Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (Inspektor nadzoru robót branży sanitarnej w Pionie Technicznym) w terminie do 24 marca 2023 r.
  • Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
  • Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
  • Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w lutym 2023 r. wynosił poniżej 6 %.
  • Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.
a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych,  Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej
3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału
w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Sylwia Hirowska-Jachymiak (10 marca 2023)
Opublikował: Sylwia Hirowska-Jachymiak (10 marca 2023, 14:43:48)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 207