Specjalista w Dziale Eksploatacji i Dzierżaw


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
Specjalista w Dziale Eksploatacji i Dzierżaw
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)

 

1.   Wymagania niezbędne

1.Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2.Wykształcenie: min. średnie.
3.Doświadczenie zawodowe: min.5 lat doświadczenia zawodowego w podmiotach zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami.
4.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 

2.   Wymagania dodatkowe
 
 
1.Znajomość przepisów prawa w zakresie zarządzania nieruchomościami, administracji samorządowej, finansów i  zamówień publicznych,
2.umiejętność analitycznego myślenie,
3.umiejętność działania w warunkach ograniczenia czasowego,
4.biegła  znajomość pakietu MS Office (Word, Excel w stopniu zaawansowanym),
5.odporność na trudne sytuacje zawodowe,
6.samodzielność i dobra organizacja pracy,
7.umiejętność organizacji pracy własnej,
8.terminowość, skrupulatność, sumienność,  dokładność i zaangażowanie,
9.komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
10.dyspozycyjność.
 
3.   Zakres wykonywanych zadań
 
1) przygotowywanie opracowań, analiz i  informacji dotyczących potrzeb umów na usługi, remonty i konserwacje i inne wynikające z bieżącej działalności.
2) przygotowywanie projektów planów postępowań zamówień publicznych na dany rok budżetowy i sprawozdań z ich realizacji.
3) Sporządzanie raportów z realizacji zamówienia i informacji z wykonania umowy.
4) Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadań realizowanych przez Pion, zgodnie z obowiązującym „Regulaminem udzielania zamówień publicznych z zastosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych”, obejmujący  w szczególności:
a. przygotowanie i uzupełnianie wniosków o udzielenie zamówienia wraz z niezbędną dokumentacją merytoryczną;
b. szacowanie wartości zamówienia;
c. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
d. udzielanie informacji i odpowiedzi na zapytania oferentów.
5) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
w zakresie zadań Pionu Obsługi Klienta i Eksploatacji, zgodnie z obowiązującym „Regulaminem udzielania zamówień publicznych z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych”, obejmujące w szczególności:
a. Opracowywanie wzoru, umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań;
b. weryfikacja przekazywanych danych;
c. umieszczanie i modyfikacja ogłoszeń o postępowaniu o zamówienie publiczne na platformie zakupowej;
d. prowadzenie wymaganej dokumentacji podczas całego postępowania o zamówienie publiczne;
e.przygotowanie i udział w pracach komisji przetargowej.
f. rekomendowanie propozycji wyboru.
6) Wezwanie wykonawców do złożenia wymaganych w umowach dokumentów, polis ubezpieczeniowych OC i innych zabezpieczeń umowy oraz przekazywanie wykazów adresowych zarządzanego zasobu dla Wykonawców umów zawartych w wyniku prowadzonych postępowań.
7) Zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umów.
8) Prowadzenie rejestru postępowań o zamówienie publiczne  i  zawartych umów, a także innych niezbędnych rejestrów wynikających z organizacji pracy w dziale bądź pionie.
9) Nadzorowanie i koordynowanie realizacji zawartych umów, obejmujące
w szczególności:
a. kierowanie do Wykonawców wezwań i uwag dotyczących  realizacji umów;
b. weryfikacja składanych dokumentów z realizacji umowy przez wykonawców;
c. wypowiadanie umów z  winy wykonawcy na wniosek działów lub osób nadzorujących realizację umów;
d. wystawianie referencji wykonawcom usług.
10) Skanowanie dokumentów i korespondencji dotyczącej realizowanych zadań oraz zachowywanie ich w folderach sieciowych zgodnie z wytycznymi ustalonymi w Dziale oraz Pionie Obsługi Klienta i Eksploatacji.
11) Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych i podejmowanie uchwał w zakresie określonym pełnomocnictwem Dyrektora Zarządu Zasobu Komunalnego.
12) Bieżąca współpraca w zakresie realizowanych zadań z komórkami organizacyjnymi ZZK, komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami organizacyjnymi i podmiotami zewnętrznymi. 
13) Wykonywanie  innych  czynności  zlecanych przez Z-cę Dyrektora ds.  Obsługi  Klienta i Eksploatacji oraz Kierownika Działu w zakresie kompetencji Działu.
 
 
4.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
 
  1. Miejsce pracy: siedziba ZZK przy ul. Hallera 149 we Wrocławiu.
  2. Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
  3. Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2024 r.
 
5.   Wymagane dokumenty
 
1.List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
2.Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem.
3.Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
4.Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem.
5.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
 
 
6.   Informacje dodatkowe

 
  1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy  ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista w Dziale Eksploatacji i Dzierżaw lub elektronicznie na adres kadry_zzk@zzk.wroc.pl  w terminie do  31 lipca 2024 r.
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
  3. Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
  6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwiecu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
  8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:


Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych,  Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

metryczka


Wytworzył: Barbara Paciejewska (17 lipca 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (18 lipca 2024, 06:30:00)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 192