Specjalista ds. budowlanych w Dziale Przygotowania Inwestycji.


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
Specjalista ds. budowlanych w Dziale Przygotowania Inwestycji
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu


 
 
1.   Wymagania niezbędne

  1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  2. Wykształcenie: wyższe budowlane.
  3. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 10 lat, w tym co najmniej 5 lat w budownictwie.
  4. Uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej projektowe.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2.   Wymagania dodatkowe

  1. Dobra znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych.
  2. Dobra znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów techniczno-budowlanych.
  3. Umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej.
  4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel).
  5. Znajomość Programu do kosztorysowania NORMA PRO oraz umiejętność posługiwania się programami używanymi w projektowaniu (np. Autocad).
  6. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.

3.   Zakres wykonywanych zadań
 
  1. Zlecenie, oraz weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do przeprowadzania postępowań na wyłonienie wykonawców zgodnie z ustawą PZP (PFU, BP, PW. Przedmiar robót, Kosztorys inwestorski, STWiORB).
  2. Wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiORB oraz PFU na potrzeby remontów   i modernizacji obiektów znajdujących się w gminnym zasobie.
  3. Przygotowanie i redagowanie opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby wyłonienia wykonawców robót budowlanych i usług.
  4. Opracowanie wniosków niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem zastosowania wybranego trybu.
  5. Kompletowanie dokumentacji technicznej, niezbędnej do przeprowadzenia procedur o udzielenie zamówień publicznych, wymaganej ustawą Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw.
  6. Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez dział.
  7. Przygotowanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla Wykonawców celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego.
  8. Uczestniczenie w procesach komisji przetargowych.
  9. Współpraca z Biurami Obsługi Klienta, innymi działami ZZK, jednostkami budżetowymi Gminy Wrocław oraz zarządcami WM.
 
4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku  

  1. Miejsce pracy: Siedziba ZZK przy ul. Grabiszyńskiej 257
  2. Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie
  3. Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2024 r.
 
5.   Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
  2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem.
  3. Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
  4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem.
  5. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.

 
6.   Informacje dodatkowe

  1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Specjalista ds. budowlanych w Dziale Przygotowania Inwestycji lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10 marca 2024r.
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
  3. Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
  6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w styczniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
  8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych,  Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko                         i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

metryczka


Wytworzył: Barbara Paciejewska (23 lutego 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (28 lutego 2024, 06:30:00)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 153