Referent/Specjalista administrator w Biurze Obsługi Klienta nr 3


ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
Referent/Specjalista administrator w Biurze Obsługi Klienta nr 3
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu



 
1.   Wymagania niezbędne
  1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  2. Wykształcenie: min. średnie,
  3. Doświadczenie zawodowe: na stanowisko referenta nie jest wymagany staż pracy, dla specjalisty min. 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim, 4 letni staż pracy przy wykształceniu wyższym,
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Obsługa pakietu MS Office.

2.   Wymagania dodatkowe
  1. Znajomość specyfiki pracy na stanowisku obsługi mieszkańców.
  2. Znajomość programów wspomagających zarządzanie nieruchomościami.
  3. Zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy z klientem.
  4. Praktyczna umiejętność obsługiwania urządzeń biurowych.
  5. Znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego oraz ustawy o własności lokali.
  6. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy, odporność na trudne sytuacje, terminowość, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.

3. Zakres wykonywanych zadań
  1. Przyjmowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców i użytkowników lokali mieszkalnych będących własnością Gminy Wrocław.
  2. Nadzór nad prawidłową realizacją usług w zakresie: utrzymania porządku i czystości w obrębie zarządzanych nieruchomości, utrzymania zieleni na terenach zewnętrznych oraz terminowości wywozu odpadów stałych.
  3. Nadzór nad przestrzeganiem przez najemców prawidłowości realizacji umów, oraz przeprowadzanie w tym zakresie kontroli oraz wizji.
  4. Przyjmowanie lokali mieszkalnych od najemców po ustaniu stosunku najmu.
  5. Prowadzenie rejestru pustostanów lokali mieszkalnych oraz przechowywanie i zabezpieczanie do nich kluczy.
  6. Zlecanie oraz nadzorowanie opróżniania lokali po zgonie jego najemcy lub użytkownika.
  7. Zgłaszanie wolnych lokali, w tym również przypadków ich nielegalnego zajęcia do właściwych komórek organizacyjnych oraz jednostek Gminy Wrocław.
  8. Prowadzenie czynności związanych z odzyskaniem samowolnie zajętych lokali mieszkalnych, opróżnianie i zabezpieczanie lokali po eksmisjach, zgonach i przekazywanie informacji właściwej jednostce organizacyjnej Gminy Wrocław.
  9. Okazywanie lokali i nieruchomości osobom zainteresowanym ich najmem lub wykupem, przekazywanie lokali mieszkalnych nowym najemcom do zasiedlenia lub wykonania remontu na koszt własny.
  10. Prowadzenie teczek eksploatacyjnych zarządzanych lokali mieszkalnych i bieżąca aktualizacja zawartych w nich danych szczególnie mających wpływ na wysokość opłat za najem i użytkowanie lokali mieszkalnych.
  11. Dokonywanie naliczeń związanych z opłatami za lokale mieszkalne.
  12. Przygotowanie dokumentów dotyczących regulacji stanów prawnych lokali mieszkalnych.
  13. Prowadzenie korespondencji z najemcami  i użytkownikami lokali mieszkalnych w sprawach dotyczących nieruchomości i lokali mieszkalnych.
  14. Przyjmowanie wniosków, przekazywanie niezbędnych formularzy oraz ich wypełnienie na rzecz mieszkańców jak i innych jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław.

4.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • Miejsce pracy: budynki Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu. 
  • Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
  • Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2024 r.
   
5.   Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  2. Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
  4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
  5. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.


6.   Informacje dodatkowe
  1. Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista administrator w BOK nr 3 lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 16 lutego 2024 r. 
  2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
  3. Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
  5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
  6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
  7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w styczniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
  8. Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych,  Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

metryczka


Wytworzył: Barbara Paciejewska (2 lutego 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (2 lutego 2024, 10:28:47)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 281